21:40

Czy warto chodzic dla kawałka blaszki?

Blog żyje swoim życiem, gdy są na nim wpisy.
Jest wtorek, prawie środek tygodnia. Dziś może kilka słów nt. pasji. Różnych pasji.
Nie będę wdawała się w dywagacje, co jest lepsze, a co gorsze. Dla mnie ważne jest to aby się czymkolwiek interesować. Mieć ulubiony gatunek muzyki, czytać książki albo dla samej idei czytania, albo wybierać je tematycznie. Rozwiązywać krzyżówki, majsterkować...cokolwiek. Ludzie, którzy nie zajmują się czymś w wolnej chwili.... no jakoś nie przemawiają do mnie. I wiem co pisze, bo miałam z nimi do czynienia.
Mogę pisać o sobie, bo nie wypowiadam się za drugą osobę. Miałam/mam różne zainteresowania. Lubię czytać książki - tematycznie/gatunkowo/autorem. Dziergam na drutach, szydełkuję, zajmuję się decoupage'em. Ale nie jest to systematyczne, raczej gdy najdzie mnie chęć robienia czegoś. Natomiast nie skupiałam się na aktywności fizycznej - wędrówki, wyjazdy i inne. I to też było związane z moim poprzednim życiem.
Dopiero teraz wróciłam do czegoś takiego jak wędrówki po górach, wyjazdy na basen i inne.
Wróciłam, bo gdy chodziłam do liceum w trakcie wakacji jechałam przynajmniej na jeden wędrowny obóz w góry. I "wychodziłam" brązową GOT.

 Moja brązowa GOT
Nawet miałam możliwość zdobycia srebrnej, ale skończyłam liceum,a później zaczęłam inne życie i już nie było ani sposobności, ani chęci. Tzn - chęci może by i były, ale brak motywacji z drugiej strony, stałe niszczenie entuzjazmu. Mniejsza..
U Damiana, było inaczej. Wcześniej był kilka razy w górach, ale nie na tyle, aby zacząć zbierać punkty. I dopiero gdy  w zeszłym roku wchodził na Babią, zobaczył w schronisku na Markowych Szczawinach książeczkę GOT. Spodobała mu się, kupił za bajońską sumę... 5 złotych i tak się zaczęło. Zapalił się do wychodzenia punktów na brązową i mieliśmy lekki maraton, ale udało się. Teraz tylko weryfikacja punktów i będzie miał taką samą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W drodze , Blogger